петък, 18 май 2012 г.

Късче от вкъщи



Наистина е хубаво, когато се прибереш вкъщи. Този път особено почувствах предишното темпо... След крайно забързаните месеци, една седмица релакс не беше излишен. И го почувствах с цялото си тяло... отпуснах се (до колкото може да се отпусне студент преди тежка сесия). И наистина не ми се прибираше, не ми се връщаше към забързаното ежедневие, задачките, изникващи всяка минутка, изпитите, които ехидно ми се усмихват и ми махат, и непрекъснатия контакт с изкючително много хора (нямам нищо против хората, просто на човек му се приисква малко уединение понякога :) ).

Шуменски красоти... ;)


Вчера в детската градина... 


Мазньо   :D



Демонстративно ми е обърнал гръб... :D


Мамин убавец  :P

Домашно производство  ;)



Бубо 3   :D  (много ми бягаше, голем нервак... :X)

Варна - морето...

... сините вълни...

... вятъра в косите... (без голите жени :D)



И сега с нови сили трябва да премина някак през месец Юни и то невредима. А после... ще видите... ;)








2 коментара:

Бубооооо :D Хахахаа, какви спомени навява, какво нещо беше. А пък после, после ще е много яко ;)

Публикуване на коментар