петък, 2 декември 2011 г.

Чудеса?




Да вярвам, или да не вярвам...? Вечният въпрос. Бих казала вечният реторичен въпрос. Просто не съм от тези хора...
По Коледа ставали чудеса, а тя ужасно бързо наближава. Май и чудесата с нея... А уж не разчитам на тях. И без тях съм си добре.
Обаче кой не се радва на чудеса?! И като ти се падат... защо да не се възползваш? Това значи, че човек много е слушкал през изминалата година. Следователно може да си позволи да бъде непослушен няколко дни...
Втори декември е, а аз вече купувам подаръци. Ще бъде една чудна Коледа... :) И нарушавайки клишето да разчитаме на чудеса, мога да кажа - не разчитайте на чудеса, просто вярвайте в тях.  Това е по-добрият вариант. ;)

4 коментара:

Развесели ме :)) И ти измислих подарък, ама това е друга тема :D
Ти беше една много добра Снежанка тая година и слушка повече от всеки друг (чудя са как от слушане не си оглушала вече), таааа заслушаваш много весела Коледа и палава Нова година с някое джудже :D
Явно и аз съм на кеф, пиша ти дълги коментари :Р

Хахаха, слушках, да. :D Ще го видим джуджето... :D

Опитваме се да не губим и тази вяра...

Според мен никога не я губим. Просто сме такива. :)

Публикуване на коментар