вторник, 18 октомври 2011 г.

Сделка

Yiruma - Indigo

Аз съм от хората, които обичат нещата да се случват навреме - когато се каже, да се направи. Самата аз не закъснявам, стига това да зависи от мен. Не обичам и закъсняващи, нито подраняващи... Обичам, когато хората изпълняват това, което са обещали, когато снегът падне през декември, а не през октомври и... всъщност няма какво повече да говорим. Ставам днес, а навън - сняг! Какво е това побъркано време?! Кога сме сключили такава сделка - сняг на 18 октомври + студ + липса на шал и ръкавици (поне ботушите си взех...)?! Явно е едностранна сделка... благодаря за предварителното упражнение, но днес щях да го карам така или иначе, нямаше нужда да валиш! Явно определено не е трябвало да си купувам ботите, които си купих вчера, просто няма да ги обуя. Поне парното ни пуснаха...

Знаеш ли какво, време, щом ще процедираме така, ще поискам и още едно допълнение! Като ще има сняг, тогава искам и Коледа да е след 20 дена, а не след 2 месеца и половина! Чакам да си изпълниш задълженията!



В.Търново

2 коментара:

Тези дни го дават да се пооправи, дори постопли времето. Та ще успееш да си обуеш новите боти :)

Абе ще ги обуя аз, ама... Не ми се понрави този сняг нещо. Тази година не съм му навита... :D

Публикуване на коментар