вторник, 11 октомври 2011 г.

21

Тангра - Богатство :]


Датата е 01.10.2011, а годините вече са 21. Много единици се събраха... :P
И докато преди 2 години този ден остана непразнуван, поради простата причина, че не познавах никого в Търново, а бях и далеч от Шумен, тази година нещата наистина бяха запомнящи се. За което мога да благодаря, както първо на майка ми и баща ми, че съм се появила :P, така и на шматките, които направиха празника ми голям купон. :] Благодаря ви, вие сте моето богатство! :P


С  тати :P

И Харисън Форд дори ми е зяпнал тортата! :D

И пак с Хари... :D


С Дидка :P


Празничните ледчета! (Приликите с реални хора или... органи са напълно случайни! :D )




Търново бъртдей-общежитие парти! :P



Гостите! :P





Първата бутилка вино. Майсторът го дава ларж и позира, докато се мъчи с тирбушона. :D


Втората бутилка също е оценена... :D


И домашен чийзкейк за десерт! :P


И той беше високо оценен... :D


И бирата - подарък от съседите в другата стая, с които се запознахме. Общежитията са много приятно място за запознанства... :D



И Мара-общата... :D


Мисля, че поставихме добро начало на семестъра. Дано да ми върви до края така - на хубави вечери, с добри приятели и със семейството, много смях и танци! :)

4 коментара:

Ей, Цуц, как ме усмихна само :* И ти си моето съкровище! Страхотно беше, искам снимки :D

Честит Рожден Ден!
Страхотна година ти пожелавам и изобщо всичките ти студентски години да са прекрасни с много смях и истински приятели! Аз завърших в Търново - чудесен, вълшебен град, особено след като намериш твоите си хора, с които да му се наслаждаваш.
Стеф

Щом е имало парти значи е било весело. Хм, Мара (Общата) е симпатяга! :D

P.S: Та викаш тия ледчета нямат общо с реални хора или органи - да бе да! 8-D

Пети, ще пратя снимки, само да те видя в скайп. :P

Стеф, благодаря много! Търново наистина е вълшебен град, а което е по-важното - това е моят град. Още когато пристигнах тук се влюбих. :) А за хората... няма такива другаде. :P

Доди, всички мислеха, че Мара е много симпатична, затова стана и Общата... Съдба. :D

П.С. Пък ледчетата съвсем случайно станаха така. Нищо, че уж нямало случайни неща... :D

Публикуване на коментар