вторник, 2 юли 2013 г.

Сесията приключи... ами сега?!

Още невярвайки мога да ви кажа, че всички изпити вече са в историята! И вие сигурно ще ми повярвате, но на мен ми трябва още малко време, за да го осмисля... /:|  И въпреки че не съм се наспивала нормално от месец и половина, това като че ли въобще не ми влияе на настроението. Може би защото ми казаха, че това лято ще е наистина вълнуващо, а може би защото още преди да ми го кажат аз си знаех, че ще е такова. Всички казват, че каквото си го направиш, такова ще е... Е, така е, разберете го. Ако трябва да чакаме някого или нещо, за да се почувстваме добре, ще има да си почакаме.

Затова реших никого да не чакам...

И както си хванах багажа преди седмица, направих един 3-часов плаж във Варна и се прибрах до родния край (въпреки че всичко беше против мен, но това е друга история... :D), така и през следващите 3 месеца мисля да се възползвам от всеки свободен ден. Няма да споменавам нищо от сега, тъй като всичко се случва, плановете се отменят. Но стискайте палци всичко да върви по план и скоро ще мога да се похваля с една сбъдната мечта... :)

Мога още да ви кажа - не се колебайте, ами се възползвайте от хубавите летни дни, за да отидете някъде, дори да е за един ден, дори да е наблизо. И нали знаете... с желание всичко се постига. ;)


2 коментара:

Хубав съвет :)

Хайде честито и попътен вятър!

Публикуване на коментар