сряда, 24 юли 2013 г.

:)

Лято е, навън обаче времето е идеално за разходка. Аз съм на работа. Не, не, няма да се оплаквам, напротив... Тези два дни май бяха най-хубавите работни дни до сега. Ама то как да не ти стане хубаво на душичката, когато двама симпатяги (холандец и германец, да подчертая!) дойдат при теб в хотела (работя в хотел, пак да подчертая :D) и те подканят да пиеш с тях ракия... И нали трябва да им се угажда на туристите... пък и те не приемаха "не" за отговор и... абе ударихме по един шот ракия (вече знам защо я пием бавно и със салата... :X). Така в 11:30 вече бях с една ракия напред... на работа (нИ мА бийте).

 Следобед пък се появиха цяла фамилия англичани и като заседнаха, изпиха всичката студена бира, та се чудих от къде да им намеря още... много бира пият тези хора... :X После подкараха и твърдото, та като се развеселиха... мъжете ми целуват ръка, жените им се хилят... страшна работа :D Но бяха много приятни хорицата... всъщност аз ги чакам и този следобед, заредила съм бирата! През времето, когато не се занимавах с тях, си поприказвах с хората, които са далеч от мен и ми липсват... След работа и след редовната физзарядка в близкото училище, реших, че няма да си отварям лаптопа и се поизлегнах у нас с "Лавина" на Блага Димитрова, а едно телефонно обаждане направи вечерта още по-приятна... :)

Много пъти съм казвала, че на човек не му трябва много, за да е щастлив, нали? Еми така си е... обикновено трябва просто правилните хора да се появят в деня му... за да почувства, че някой мисли за него. 

П.С. Тази вечер ще трябва и да сготвя нещо, така че съм отворена откъм идеи. :P


0 коментара:

Публикуване на коментар