вторник, 26 юли 2011 г.

Направи си овца

Нали съм фен на овцете, пък и нали понякога ме хващат лудите, та си поиграх днес и... си направих овца. :P  Попаднах на идеята в един сайт и понеже всичко, което ми трябваше беше в наличност... нали - направих си овца.  :D То май стана овен по-скоро, но... Ето го и снимковият материал, ще се види по-добре:







Ако имаше черен памук, щеше да стане чудесен Свен... :D




Определено ми липсваха годините, когато по цял ден правех подобни неща, но днес се върнах малко назад с моята овца :P. Ако и на вас ви се прииска да си направите я овца, я нещо друго, може да се поровите ето тук - http://krokotak.com/

4 коментара:

О, много е сладко! Определено с моята кукла ще опитаме скоро да си направим една (или повече) овчица. :-) Много хубаво местенце си имаш! Харесва ми. :-)

Благодаря, радвам се, че Ви харесва! :) Направете си, много е забавно :P.

Мила, направи ми и на мен! Аз искам слънце =)

За сега само овце мога, обаче за теб виж, може да се науча да правя и слънца. ;) :*

Публикуване на коментар