сряда, 18 май 2011 г.

Аз, моя милост и овцете... :P

Мисля, че дойде момента да ви разкажа за моята страст – овцете! А пък и след днешния ден няма как да не се изфукам с новата си придобивка... :P 
Та така... Който е чел, е разбрал, че не става дума за истински овце. Просто преди около две години започнах да колекционирам всичко, свързано с овце. Започна се от плюшени - от един овен със звънче, след това ми подариха чаршафи, чаши, ключодържатели... Не знам защо точно овце, ако се питате това. Просто ми харесват. :) Правят ги много готини и смешни в повечето случаи. Не мога да им устоя! :D
Тук ще ви покажа скромната си овча колекция, която днес се увеличи с още един член. :)



Началото... Дмитрий :D.


Ако няма и една овца Доли, няма да е пълна картинката. Подарък от Сис. :)


Тези сладури са Свен (черньото) и Корнелия, която дори блее. Чашката пък е рисувана ръчно. :)


Това трябва да е Тя. И да е овца, дори и да не ви прилича много :D. Мисля, че се казваше Донка (за пояснение - всяка плюшена овца си има име, няма как :D ).


Това пък е Пешо. Подарък от Петя, съответно кръстен на нея. Пети, знам, че си трогната... :D


Това е подарък от Раличка по случай Баба Марта, който до скоро вися на пердето и подрънква с малкия си чан. ;)


Това е Лешо, подарък от баща ми. По принцип е без шапка, но тогава много го беше напекло. Горкият толкова се е въргалял из чантата ми, че дори и пералня не му помага вече. :X


Това е пижамата ми, която разбира се е на... овцеее. :D Дори са влюбени. :P


Да не забравяме и чаршафите... За най-сладките сънища. ;)


Новата ми чаша, подарък от Васко (едвам го навих да ми я "подари" :D).


Имам и рисунка, специално правена за мен. :)


Това, дами и господа, е последната придобивка. Днес случааааайно го видях и... не можах да се стърпя. :P

Може и да съм пропуснала нещо, но поне това имам като снимков материал. Новите попълнения ще бъдат допълнително показани. ;)

Баааааааааааааай бааааааааааай! :D



И едно малко отклонение... :D









4 коментара:

Еееее, обичам те беееее!

:D Хахаха! Ебаааааааааааааааааааааааси! :D

Баааа, още ли бееее? :D
+2 me likeeey :p

:D Мда, добавих още две. Много са бре... (whew) :P

Публикуване на коментар