понеделник, 22 август 2011 г.

С дъх на море



Май вече ви споменах, че графикът ми за това лято доста се промени от юни насам. Не всичко предвидено се осъществи, но пък може би за хубаво... успях да направя доста други неща. Знаете, че когато дойде лято, имаме три варианта - да отидем на планина, да отидем на море или да си останем вкъщи и да не ходим никъде. Аз си мислех, че ще "избера" последният, но явно много съм слушкала през годината ( :P ), защото и първите две опции бяха отметнати и то с огромни отметки. За планинските си подвизи вече разказах, но за морето все още не съм написала и дума. Може би сега е моментът... И въпреки че няма да мога да разкажа и покажа всичко, просто защото няма да си спомня, мога да започна от началото на август, а именно от пристигането на една шматка в дома ми в Шумен.  ;)

Петя на гости:
 Освен, че цял ден обикаляхме из града, за да гледаме забележителности и да събираме печати за книжките (100 национални обекта)...





... отидохме и да се попечем малко във Варна, което отбеляза и първия ни плаж за тази година :) 






Накрая вече се изчанчихме... :D


Стартът беше даден, а продължението...














Мисля, че няма смисъл да коментирам, просто защото хубавите неща нямат нужда от много думи... А това просто е едно хубаво лято. :]

2 коментара:

Шматката е супер доволна, да се знае! :D Обичам те, Цуц! :*

Публикуване на коментар