сряда, 24 август 2011 г.

Малък е, но знае! :P

Който има по-малки брат или сестра знае, че общите игри могат да бъдат мнооооого забавни. :P  Въпреки че разликата в годините между мен и брат ми често ме вкарва в размисъл (колко ще съм одъртяла, когато стане на 18... :О  ), все пак има моменти, в които успяваме да я стопим (както майка ми установи тази вечер - с не много усилия от моя страна... :D).

Някъде пишеше - "пишлеме йок контра"... Е, вярно е! След цял ден обикаляне из стаите, гоненици, викове, редене на карти, бой с динозаври, гледане на филмчета, разглеждане на книжки, вадене на чаения сервиз на баба ми, за "да си пием чай", бой с топчета и всякакви други предмети в наличност и разфасоване на едно Барби, решихме да излезем да поиграем на двора. Обръщам се аз към брат си, питайки: "Ще излизаме ли навън?", а той очевидно вече измислил какво ще правим ми казва: "Дааа, и ще скачам на мадама!!!".  :D It made my day! 




Да играеш на Дама не е толкова интересно, колкото да "скачаш на мадама", но все пак го предпочетохме... :D Още от сега си пролича мъжкото мислене обаче... Кой какво чул - от "дама" на "мадама", че и скачането на място дойде... :P


Не искам да мисля за времето, когато ще бъде на 18-19, нооо... да се пазят мадамите, че е рус, със сини очи и много убедителен, когато иска нещо...! 
:D





0 коментара:

Публикуване на коментар