четвъртък, 23 февруари 2012 г.

Имало едно време един сутиен...

Bruno Mars & Travie McCoy - Billionaire


Жена с пари била като луд с картечница. Много добре казано! :D
Това е историята на едно момиче, което нямаше никакво  намерение да тръгва по магазините...

След като съм една от малкото решили да си карат учебната практика в районния съд и районната прокуратура в родния си град, две седмици без колегите ми се струват като мъчение. Направо сте ужасни! Много лошо ми влияете, не мога без вас вече! :D  Та освен ходенето в съда, по дела, други интересни занимания не ми се очертаваха. И все още е така де... Но! Както каза Петя днес: Има едно НО ли? Имааа...
Днес в 10 часа приключихме с делата. Някои бяха особено интересни, между другото... Като това за стадо прасета, които едно момче спокойно си пасяло в нива с царевица, докато друг един любезен чичко не дошъл да му се "скара" и му избил 2 зъба... :P Или пък за семейните драми на едно семейство, в което жените едва не се избили (горките мъже). Днес пък бяха довели един пияндурник, който шофирайки пиян, блъснал няколко други коли, до колкото разбрах - паркирани. Тъй като господина не искал да дойде, полицията отишла в дома му, за да го докара до съда. Докато чакахме Съда да влезе, чичата не престана да крещи и да обяснява първо как иска наааай-голямата присъда, да се свършвало и да си ходел. После реши, че не е виновен и, че нищо не е направил... "Две водки съм изпил! Двееее водки! Ко съм напрайл?!"
След това започна да обяснява как следващия път (явно мисли да повтаря), когато полицията отидела да го вземе, щял да им излезе с брадвата и да ги насече на парчета... :D Хорър филма беше започнал! Изпадахме да се хилим, въпреки че той сигурно не се бъзикаше... :D

В крайна сметка всичко приключи и се разотидохме. Времето беше чудесно, както и все още е.
Тогава Ирена реши, че може да изтегли малко пари от касичката-овца, за да си купи чисто и просто един мърляв, обикновен и евтин сутиен. Това, драги мои читатели, беше повратният момент! :D От тук нататък Ирена се самозабрави и преобърна де що магазин имаше.

На мъжете с любов! :D

На път за магазина за бельо, тя се натъкна на чисто нов магазин за джунджурии - обеци, мъниста, герданчета, гривнички, пръстени и тъъъъй нататък. Много лошо, че го забеляза... много. :D Вътре се изгуби в малките блестящи топчета и висулки, а накрая излезе с пълна торбичка боклуци и 8 лв по-малко. Алелуя!
Излизайки от там, Ирена спря поглед на отсрещния магазин, от който се предполагаше, че трябва да излезе само с един сутиен. НО... Оказа се, че скоро магазинът ще бъде затворен и повечето от нещата са на половин цена... Ох, медец й капна на малкото женско, лакомо сърчице. :D Всичко беше толкова шарено, мекичко и евтино, че... женската й природа заговори. А нали знаете кога жените си затварят устата? Никога! :D  Нещата не се стекоха точно по план, нооо... Да, има НО! :D Но все пак пораженията не бяха много. Хубаво, че има намаления... (whew) Докато плащаше, Ирена си хареса още един сутиен, разбира се! Но нека благодарим на Бог, че нямаше размер... :D
На път към къщи тя мина и през големия хранителен магазин, но там нямаше какво толкова да й хване окото. Размина се само с парче готова мусака, пакет превръзки и чорапи с едно бясно куче... :D Нищо работа.

Обхваща ме страх като си помисля какво може да сътвори една жена в момент на слабост... :D По-скоро какво може да унищожи... всичко по пътя си + парите в портфейла си. Затова държа колкото е възможно по-малко пари в себе си! НО... :D  Понякога сме безсилни пред вътрешното си Аз. А всичко започна от идеята за един сутиен... :X




Яките пухчета... :D  Как да не ги купя?!


12 коментара:

Вторите обеци - ОБОЖАВАМ! Само не ми стана ясно... тия пухчета ползват ли се за нещо :D

:D Малките са пръстени, а големите са с щипка, за да се закачат някъде. Все ще ги закача някъде... :D

Пухчетата, пухчетата! Честито :D

Може би някой трябва да забрани на жената да има пари в себе си. Така както днес си наложих да не излизам навън и да пестя, така и се зарибих по сайтовете за употребявани книги и поръчах вече 4 :D

:D Честито и от мен! И аз се ровя из един сайт за такива книги, обаче за сега се задоволявам само с една поръчана... :P НО! Има време... ]:) :D

"сиренка" + книги = мир, любов, тишина и спокойствие в семейството :)))
Заразни сте, ще взема най-после и аз да си поръчам нещо, само да успея да си спомня паролата :D

Аз я прочетох моята. Сега какво следва? Учебника по облигационно...? :D :X

До 5-ти ти е забранено да ми говориш за различните видове право, моля ти се :D Във "офффф" mode съм ;)

Чакам си "Шогун"-а. ;)))
И аз съм, като луд с картечница, затова Дидка ми е казала да не излизам от къщи. Не заради друго, но вече няма място у нас.

:D Първо си забранихте цветята, сега какво ще е? То и в общежитието няма място вече, но... :X :P

Винаги така се случва - когато най-малко очакваш, отиваш и си купуваш два чифта обеци. И то със скоростта на светлината. И после ти е едно хубаво... :))))))

То лошо няма, защото иначе търговия нама да има ако не са жените - и пари да имат де. Ама биваше да сложиш и снимка на сутиента май.

Е, сега и снимка на сутиена... :D Затова съм сложила тая мацка да радва окото там. ;) :P

Публикуване на коментар