вторник, 10 януари 2012 г.

Не се стърпях... :)

От скоро съм си набелязала няколко книжки, които да си купя. "Книжки" не е точната дума, направо са си големи книги, които уж ще чета след сесия. Да, обаче не се стърпях днес и влязох в една книжарница на връщане от упражнения. Само да погледна... :P  Там повечето от книгите, които искам ги има, но всички са от сорта на 15 лв парчето и покрай празниците не ми се отвори парашута да ги взема... Все пак реших да се зарадвам днес и си купих първата книга от списъка... :)


Само като фиксирах червената корица и ми просветна, защото от доста време, каквато и книга да потърся, все я няма... изчерпана, непреиздавана...
За тази книга разбрах от една група във Фейсбук, в която се споделят цитати от книги. Определено е интересно написана, а авторката като че ли е фенка на Буковски, което си проличава в цитатите малко или много... :) Аз лично прочетох ето този откъс от книгата и тогава реших да си я купя: http://e-vestnik.bg/9503
Е, ще видим само кога ще я прочета. Защото нямам търпение, а сесията ми диша във врата... :)

0 коментара:

Публикуване на коментар