събота, 21 януари 2012 г.

Зелена салатка със синьо сиренце

Знаете ли какво ви липсва най-много през зимата? Аз ще ви кажа. Зелената салата, която толкова обичаме да хапваме през лятото. Поне на мен ми липсва. Да, сега се намират много зеленчуци, но избягвам да ги купувам, защото някак не мисля, че са много натурални. Понякога обаче, наистина ми се прияжда... Е, днес беше такъв ден и реших да си направя една зелена салатка. Обикаляйки магазина обаче, ми попадна едно пакетче синьо сирене и реших да се почерпя за първия си минал изпит. ;)  Ето какво се търкаляше в купата:

- зелена салатка (1 бр)
- 1/2 краставица
- 2 домата
- малко лук (моят не беше пресен)
- синьо сиренце (моето беше датско :P. Не знаех, че правят и мухлясали неща там...)
- маслини (моите бяха зелени с пиперка)

Накълцвате зарзавата, натрошавате сиренцето (до колкото е възможно, защото е мазничко) и мятате 4-5 маслини. Овкусявате както желаете, аз лично си слагам всичко - солчица, оцет и олио/зехтин. Воала! :P






P.S. Освен със салатката, реших да се поглезя с още нещо и си купих нова книга. Но за това... друг път. ;)

0 коментара:

Публикуване на коментар