понеделник, 19 септември 2011 г.

Florence & The Machine

Поглеждайки към етикетите в този блог, установявам, че прекалено малко съм говорила за музика. А тя е другата част от мен. Когато съм тъжна, и когато съм щастлива - тя ме разбира най-добре. 


От няколко дни слушам един уникален глас. Може би си спомняте песничката в една от рекламите на един мобилен оператор - You've got the love. Всички си я тананикаха... Е, вчера попаднах на друга песен, но на същата група. Аз не съм от хората, които слушат абсолютно всички песни на даден изпълнител... просто това, което ми хареса. Ако ми харесат повече от 3 песни, значи заслужава специално внимание. Florence and The Machine определено заслужават внимание. Типично британско звучене (честно казано, в последно време все повече ми харесва... странно) от типично британско момиче... :)  Клиповете към песните засилват усещането за свобода, неподправеност и читота на духа (What the water gave me). Мога да определя всичко това като странно. Странни песни, странни клипове, странни текстове, странно излъчване... "Странно" е точно това, което искам. И го намерих... ;)


Time after time I think "Oh Lord what's the use?"
Time after time I think it's just no good
Sooner or later in life, the things you love you lose
But you've got the love I need to see me through




The stars, the moon, they have all been blown out. You left me in the dark. No dawn, no day, I'm always in this twilight, in the shadow of your heart...



Here I am, a rabbit hearted girl. Frozen in the headlights. It seems I made the final sacrifice. 
I must become the lion hearted girl, ready for a fight. Before I make the final sacrifice.



                             

Lay me down. Let the only sound be the overflow. Pockets full of stones...




No more dreaming of the dead as if death itself was undone
No more crawling like a crow for a boy, for a body in the garden
No more dreaming like a girl so in love, so in love
No more dreaming like a girl so in love, so in love
No more dreaming like a girl so in love with the wrong world...




Пее и танцува боса на концертите си... :]





Enjoy the sound... ;)




2 коментара:

Скоро ги открих и страшно ме очароваха. Толкова различна музика с характер и чудатости. Страхотни песни!
Стеф

Именно... странни са. Действат ми хипнотизиращо чак. :P

Публикуване на коментар