четвъртък, 22 септември 2011 г.

Just Adele

В последните няколко нощи още едно чудо на музиката не ме оставя да спя нормално (просто не спирам да си пея на ум цяла нощ... :X ). За нея се изписа много и се изговори много, или поне на мен така ми се струва. Само че няма много смисъл от думи, просто защото гласът й може да ви каже всичко. Текстовете понякога са много простички, друг път не можеш да разбереш точно какво ти се казва, но винаги има мисъл в тях. Обожавам текстовете й. Да, става дума за Adele. Това момиче ми преобърна слуха, светогледа и душата... Всяка песен има история, всеки текст се отнася за някого или нещо, и именно това ми харесва. Доста от песните прослушах, след като чух историята им. Може би така наистина успяваш да ги разбереш и да ги усетиш по-добре. Затова ще ви насоча първо към интервютата с Адел, а след това може да послушате малко хубава музика... :]


                  21 TRACK BY TRACK INTERVIEW





There's a fire starting in my heart
Reaching a fever pitch and it's bringing me out the dark
Finally, I can see you crystal clear

Go 'head and sell me out and a I'll lay your ship bare.



I hate to turn up out of the blue uninvited,
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I hoped you'd see my face and that you'd be reminded,
That for me, it isn't over.

Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead...




Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am home again!
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I am whole again!




When the evening shadows and the stars appear,
and there is no one there to dry your tears,
I could hold you for a million years
to make you feel my love...




I won’t go! I can’t do it on my own,
If this ain’t love, then what is?
I’m willing to take the risk!




I don’t know why I’m scared, I’ve been here before
Every feeling every word, I’ve imagined it all,
You'll never know if you never try to forgive your past
And simply be mine.




Should I give up
Or should I just keep chasing pavements
Even if it leads nowhere...?




Just Adele. Nothing more...


3 коментара:

Колко е красива, колко е красива, колко е красива!!!

Прекрасна е! Това е истинска музика - силна и красива!
Стеф

Adele е изпълнител, който ще остане в музикалната история дълго време. Показа изключителни гласови данни и смислени текстове. Показа, че дори и като нямаш мерки на модел, а имаш талант и обичаш това, което правиш, че можеш да успееш. Не напразно взе толкова много награди наминациите.Много чувствени и стилни песни, които са ти приятни да слушаш. Всичките й песни станаха хитове. Добре направи, че сега малко се отдръпна, отдавайки се на семейството си и бъдещето си дете, за да можем по-дълго време да се насладим на песните й.

Публикуване на коментар