петък, 6 май 2011 г.

Безразличие

Scorpions - Send Me An Angel


Най-тежкото - да бъдеш безразличен, 
оставено ми бе в наследство.
Умея го до степен неприлична.
Живея с безразличието във съседство.


Научи ме да бъда вечно жадна, 
да властвам и да унижавам.
Да мачкам всеки безпощадно, 
да бягам, не да се надявам.


Научи ме да търся самотата, 
на тишината вечер да се кланям.
Научи ме да бягам от вината, 
на безразличието си да се осланям.


Научи ме, не то, а ти, 
да бъда никоя и само твоя.
Да гоня вечно сивите дъги,
да не намеря никога покоя.


Научи ме на всичко твое, 
на вечното си безразличие.
Но знаеш ли - то стана мое...
И вече сме негодни за обичане.



3 коментара:

Страхотно е! Браво, мила :))

Ами сега? .. Какво правим..?

Не знам. За сега чакаме чудото... :)

Публикуване на коментар