неделя, 20 март 2011 г.

Кой ми липсва?

Ох, липсва ми. Чак сега го осъзнах. Вярно е, че чак когато загубиш някого, тогава осъзнаваш колко много е значел за теб. А толкова добре си живеехме с него в стаята ми. Той малко се скатаваше и рядко си общувахме, но когато решеше, цяла вечер стоеше на телефона и си говореше с мен. Не с думи, по-скоро с погледи се разбирахме... Такъв беше моят Бубо. А сега ми липсва...
Кой е Бубо ли? Вярно, че не съм ви говорила до сега за него. Ама така е... просто и ние рядко се виждахме. В различни градове сме, всеки със своите проблеми и главоболия. Какво да ви кажа за него...? На външен вид е дребен и набит, доста е симпатичен (все пак защо съм го харесала... ;)). Има малко странен тен, но почти не се забелязва. Има и малки очи. Може би затова е лееееко неориентиран и трудно вижда къде върви. :D Интересен е. Има супер готино хоби – обича да лети. Само, че още е малко нов в занаята (обещах да не го казвам, но много се блъска в какво ли не... може би трябва да смени хобито)... Много пъти съм му казвала, че и аз искам да се пробвам, но той ме разубеждава, че не е за мен летенето. Пък и щом той се затруднява, сметни на мен какво ще ми е... Ама както и да е. Бубо (така му викам) е запален и по техниката (като всеки мъж). Всеки път като се видим и се лепва я на телефона ми, я на лаптопа. Хване ли мишката, няма пускане! И затова често му крещя да се разкара, защото почва да ми лази по нервите. Много ме дразни също и когато реши да си тръгне и никога не казва „чао“! Направооо...
Ама не мога да му се сърдя много. Така е с тези, които обичаш. Сега вече не живея в същата стая, а той остана там. Мъчно ми е... На дали ще се видим повече. Но аз се надявам, че ще го засека да лети някой ден. Той няма да се откаже. Такъв си е моят Бубо! Най-дружелюбната миризливка! (inlove) (inlove) (inlove)









Казах ви, че виси много на лаптопа... :X

3 коментара:

Йеееее, пич беше нашият Бубо :D Колко разговори имаме посветени на него, колко спомени :)

Разбирам те. :) Аз сега преживявам 5-годишната си връзка, която приключи преди месец и е аааадски трудно. Пустата му любов..

Говори ми... ;)Болъг ми е посветен на "пустата му любов"... Направо няма отървия.

Публикуване на коментар