сряда, 16 март 2011 г.

Under construction!

Здравейте! Както някои може да са забелязали, предните два дни блогът беше Under construction. Признавам си, че старият шаблон беше прекалено тъмен, въпреки че овцете са ми слабост... Та реших да сменя изгледа... отново. Ще спестя частта с пригаждането на всички джаджи, защото трябва да си мислите, че всичко е станало много лесно. :D То аз малко се издадох вече де, но няма значение. Не беше лесно, но поне беше забавно. Публиката ми се забавляваше искрено, та и аз с тях, въпреки че осъзнах колко смотани са Paint и някои други програми за картинки, както и, че няма една свястна страница за осъразмеряване на снимки. Но както и да е, това са подробности. Важното е, че всичко завърши добре, а блогът определено носи моя почерк, а не на някое момиче, което обича зайци и кроасани...
Не че аз бих била по-малко странна... харесвам овце и пиша стихове. Само че, друго си е да ти мирише на твое си. Сега остава и да се намери нещо, за което да драсна два реда. Просто някак не се случват интересни неща напоследък... а пролетта вече дойде. Или поне пролетта навън. Вътре... още е зима.
Хайде! Дано ви хареса новия облик на блога... и приятно четене! :)


П.С.  By Bun! (за просветените :D)

0 коментара:

Публикуване на коментар