понеделник, 21 март 2011 г.

Моите 10 малки тайни (или известни)

(отдъх) В последно време голямо четене му удрям (не, не на учебниците...). Чета чуждите блогове и се вдъхновявам. То като няма нищо интересно покрай мен, започвам да го търся на друго място това пусто вдъхновение. И го откривам де... поне това. Търсенето се овенча с успех! Иииихуй! Открих, че преди време сред блогърите е започнала някаква игра от сорта на лексиконите или другите подобни. „Моите 10 малки тайни“ - името говори само. Споделяш 10 свои тайни на широката (или не толкова) публика. Открих, че най-интересните са били сортирани в електронен вариант на книга, която прочетох веднагически. Интересно беше. Играта се предава на трима човека. Аз с голеееееемия си набор от Последователи няма на кого да го предам (някой, който не го е правил вече), така че ще си играйкам сама... :D


Моите 10 малки тайни (или известни)

    1. Обичам животните. Много. В момента ми е тъжно, че не мога да си гледам някое, поради стечение на обстоятелствата. При първа възможност ще си взема морско свинче. :)

    2. От 10 години си водя дневници. Сега също имам, но рядко пиша в него. Сега пиша по-открито и не се притеснявам да кажа какво ми е на сърцето и на главата.

    3. Влюбвала съм се два пъти. Поне така мисля. Единият път несподелено, другия път – споделено. Толкова за сега.

    4. В 4 клас танцувах спортни танци. За кратко. Отказах се, заради момчето, което танцуваше с мен. Сега съжалявам, че не продължих.

    5. Харесвам овце. Истинските не толкова, колкото изкуствените – плюшени, керамични и каквито се намерят. Колекционирам всякакви овце и всичко, по което има овце. Но на това ще бъде обърнато специално внимание друг път. ;)

    6. Никога не съм пушила цигара. Никога. Мисля, че няма и да го направя. Безсмислено е.

    7. Удряла съм шамар на момиче. Като малка разбира се. Момичето беше най-добрата ми приятелка, която бързо премина в друг статус по отношение на мен. В своя защита ще кажа, че не можех да контролирам действията си, сякаш бях под хипноза.

    8. Като малка бях много скромно, тихо и срамежливо момиченце. Поне аз така си се спомням. Говорех плахо (когато говорех) и се притеснявах от непознатите хора.

    9. Харесвам свещи и рамки за снимки. Всякакви, нищо, че сега нямам покрай себе си. Това е заради дефицита на пространство. Казала съм си, че когато имам „свое място“, ще го украся с много свещи и много спомени в рамките, които купувам от различни места. Сега само трябва да започна да пътувам и да купувам. ;)
P.S. То мойто ще стане егати сектантската къща, ама както и да е... :D

    10. Колекционирам пари. :D Да, сега ще кажете: „То всички ги колекционираме!“. Да, ама аз наистина го правя. В родния град си имам една малка розова касичка (подарък за 6-7 рожден ден) с катинарче, в която вече има завидна бройка монети. Всичко започна от една случайно намерена чуждестранна монета. След това още една и още една. Някои са ми давани, подарявани, но повечето са намирани на улицата или в калта на някоя градинка. Ако някой иска да ми увеличи колекцията е добре дошъл! :P

И така, това са част от „тайните“ ми. Това е тази част, която мога да споделя. Другото, както сте забелязали, изразявам по друг начин и с други думи... :]


1 коментара:

Мисля и аз да си направя някой ден една сектанска къща, ей така между другото :D В момента диването (аз) много се радва, че ти знае десетте малки тайни :))))

Публикуване на коментар