неделя, 6 март 2011 г.

Сняг се сипе на парцали, а не сме се...

...прибрали, прибрали. Не си мислете други неща, че и аз започвам да си ги мисля чак. Въпреки че „малък сечко“ си показа големия... сняг и студ, хич не му пука кой къде е и дали се е... наиграл, наял, прибрал, или каквото там предпочитате. Така хубаво си разклати снежните топки, че вече четвърти ден не е спряло да вали. Вярно, че е красиво, само че мен красотата още не е започнала да ме топли. Хубаво, че ги има печките, т.нар. духалки, че да те продухат като имаш нужда. А ако има човек и една печица, я на въглища, я на дърва, проблем няма да има.
Та така, още не съм се прибрала в студентското леговище, доволно потривам ръце вкъщи. Пия чай, стоя до печката, чакам снега да спре да вали, чакам също да ми пуснат интернет (следствие от предишното), уча (следствие от предишното пък). Но пък не се оплаквам. Дори безинтернетното време ми харесва. Човек усеща как започва да обръща внимание на други, по-важни неща. Дори е възможно да свърши нещо полезно. А и виждаш кой забелязва липсата ти, кой би ти се обадил, или би ти писал дори един прост sms. И кой не, освен ако ти не се сетиш да му звъннеш. Кофти, но истина. Понякога е хубаво да нямаш интернет. Откъсването от света действа пречистващо и опресняващо. Като един душ (за който впрочем мечтая, но това е друг въпрос). Само че има опасност да се залееш вместо с топла вода, със студена. Нали ви се е случвало да объркате крановете на водата... ей така, човек понякога бърка в преценката си, по същия начин... Е, поне следващия път вече си имаш едно на ум и си по-внимателен, знаеш какво да очакваш и от кого. За кранчето говоря, не за друго... ;)
Ей в такива размисли ме вкарва студеното, снежно и безинтернетно време. Когато четете това най-вроятно то вече ще е отминало (както разбрахте всяко следващо е обвързано с предните... съдба). Сега обаче ще се връщам към ученето, че алтернативите не са много примамливи. Ще кажете толкова ли е зле, че чак няма нищо по-интересно от ученето...? Абе има, ама е свързано със студ, а това автоматично го изважда от графата „Ще направя“. Хайде, чао и приятен интернетен ден. :)
And you read the same thing for two weeks...

0 коментара:

Публикуване на коментар