сряда, 22 юни 2011 г.

"Човек без работа" - ден 3

Днес е ден за споделяне на страхове. Не мисля, че моите са много по-различни от вашите, но все пак... Казали са - "Всеки луд с номера си, а някои с цяла програма...", та ето я моята страшна програма ;) :


➊  Страхувам се да не разочаровам хората, които разчитат на мен. Надявам се, когато това се случи, защото то се случва, да имат силата да ми простят.


➋  Страхувам се, че няма да успея отново да се влюбя силно, и че ще трябва да се заблуждавам, че съм го направила.


➌  Страхувам се преди всеки по-важен изпит. Шансът да се изложиш като кифладжия е прекалено голям... :D


➍  Страхувам се за здравето и за живота на близките си, на приятелите си... за съжаление всички ние имаме прекалено много причини да се притесняваме за това.


➎  Страхувам се да не мине торнадо през България. Не е смешно! Това нещо няма спиране... :|


➏  Почти всеки път, когато обувам много високи обувки, през главата ми минава картинката – спъвам се, падам и се пребивам... :D Страх от високи обувки?


➐  След като един път щях да падна от люлка, докато ме люлееше една съученичка (въпреки че като съвсем малка съм падала и дори съм имала близка среща с люлката), вече не обичам да се люлея с друг, страх ме е. Сама може. ;)


➑  Честно казано, мисля, че най-голямият ми страх е раждането на дете. Дай боже да ми се случи, обаче ме побиват тръпки като си помисля за самото раждане... :|







2 коментара:

А какво ще кажеш за страх от високи обувки върху лед :D Страшно е - буквално и преносно.

Не бих стъпила с високи обувки на лед... Все пак гледам да не си осъществявам страховете. :D

Публикуване на коментар