петък, 24 юни 2011 г.

"Човек без работа" - ден 4


Много взех да се затруднявам. Днес е ред на 7-те ми желания, но нещо не мога да ги измисля... Не че нямам, но просто съм се съсредоточила върху 1-2, а вие ми искате цели 7! Ъх, да видим...



 Искам това лято да имам време да видя брат си и братовчедка си. За съжаление не знам кога ще успея да го осъществя това желание, защото е несъвместимо със следващото...

★ Искам плановете за работа за това лято да станат реалност. В момента това е главната ми мисъл.

★ Имам план да се видя и с още приятни хора – част от курса по история, на който ходех преди 2 години. Много са ми важни! :)

★ Какво искам още... Искам да хвана тен! :D Омръзна ми да съм бяла. В тази насока, вече са ми обещали да копам в градината, за да съм хванела тен. Сега... никой не е казал, че тен се хваща само на море. :D

★ Много искам да отида на планина. В детството ми ходехме на море, та сега ми се иска да видя красивите планини на България... :)

Искам да си взема морско свинче... :D Не, няма да се откажа! :D Искам и това е!

★ И най-важното – искам здраве за семейството и приятелите си. :]

0 коментара:

Публикуване на коментар