вторник, 21 юни 2011 г.

"Човек без работа" - ден 2

❤ Justin Timberlake - My Love ❤


Бях предизвикана, отново. 10-дневно предизвикателство, започвайки от днес. Тези предизвикателства честно казано са измислени от хора без работа, но както и да е. Да кажем, че нямам кой знае каква работа в следващите няколко дни и мога да се отдам на безцелно писане. Ден 1 обаче, ще го пропусна, тъй като вече съм ви посветила в десетте си тайни.


Така... Значи сега продължавам с 9-те неща, които обичам:


ღ   Обичам моментите, в които мога да бъда такава, каквато съм. Радвам се, че все по-рядко ми се налага да затварям очи и да бъда някой друг...
ღ   Обичам да чувам по телефона гласовете на хората, които обичам.
ღ   Обичам момента, в който прибирайки се с влака към Шумен виждам паметника над града. Сърцето ми се разтуптява. :)
ღ   Обичам, когато братчето ми ме прегърне, усмихне ми се с тази сладка детска усмивка и ми каже „како“ :].
ღ   Обичам да правя подаръци – не да ги купувам, а да ги правя сама.
ღ   Обичам да получавам писма по пощата – истински писма, по истинската поща... ;)
ღ   Обичам да разсмивам приятелите си, радвам се, че в повечето случаи  успявам. :)
ღ   Обичам да си разглеждам старите снимки и да ги слагам в рамки.
ღ   Обичам живота си такъв, какъвто е :).

1 коментара:

Хубаво, хубаво, хубаво :)))

Публикуване на коментар