сряда, 1 юни 2011 г.

Детенце - играйка си! :D



Много е хубаво да си детенце! Обаче да ви кажа, още по-хубаво е да си пораснало детенце... :P Защото хем си помъдрял (уж), хем пък винаги можеш да се позабавляваш по детски, стига да искаш. И хората са се погрижили за прищявките на порасналите дечица. Днес влязох в един магазин за парти джунджурии, за да купя един балон с хелий. Вътре имаше всевъзможни неща - маски, костюми, играчки, надуваеми овце ( :X )... И нали съм си детенце, реших и аз да си взема един балон :P. Вървейки след това по улиците, усещах как ме зяпат от всички страни, дори от автобусите се взираха в летящите след мен балони, и то докато автобуса не завиеше зад завоя :D. Много голям мерак ми беше да се нагълтам с хелий, понеже на бала ми, преди 2 години, един съученик изпразни всички балони и не успях да се докопам до тях :D. Мислех дори да ви поздравя по случай празника със специално видео, ноооо не успях да развържа проклетия балон! :D След като облепих балона с тиксо и направих всякакви манипулации, за да го пробия, все пак се наложи да събирам жълти гумени парченца от пода... какво да се прави, не е било писано да стане явно :D. Поне успях да съхраня малко кадри от слънчевия ден днес... :] 

Автор: Деян Дончев (че му обещах... :D)




Честит празник, дечица! :P



2 коментара:

Ха-ха, но си права, че порастналите винаги можем да се върнем назад и да сме едни по-големи дечица... И аз вчера се изживях като едно такова :D

:P То като че ли ние повече се радваме на детския празник, отколкото децата... :D Но нека, човек не трябва да се превръща в сухар само защото е пораснал малко. ;)

Публикуване на коментар