събота, 25 юни 2011 г.

"Човек без работа" - ден 5


Вече започна да ми става интересно... 6 места, които искам да посетя. Честно казано не беше лесно да ги измисля, понеже наистина не знам къде искам да отида... Имам си 2 дестинации, които са ми мечта, а останалите ги изрових с много зор. И все пак... където и да ми се отвори възможност да отида, не мисля, че ще откажа. ;)  Та ето ги и моите дестинации:

☼ Рила - Да започнем от нашата страна, все пак има толкова места, на които съм сигурна, че и вие не сте ходили... Иска ми се да отида там първо, защото не съм ходила на планина и второ, защото е едно от най-красивите места в България.



☼ Италия - Много искам да я видя! Което и да е място, просто да е там... :)





 












☼ Индия - Въпреки мизерията там, мисля, че Тадж Махал определено си заслужава да се види...




☼ Ниагарските водопади - казват, че това е мястото, което всеки човек трябва да посети. Не бях се замисляла, но определено гледката е breath-taking...






☼ Определено ми се ходи на някой красив и горещ остров. И мисля, че намерих кой ще е той... Бора-Бора.











   Тук няма да дам конкретно място. Както повечето хора, и аз си имам мечта да видя Северното сияние. Та, където и да е, стига да мога да го видя... :)



 Дано някой ден да успея да ги посетя... :]

2 коментара:

Аз + ти -----> Север :р

Съгласна! Само да спечеля от тотото. То може и на стоп де... :D

Публикуване на коментар